Mindjárt otthon, édes

Mindjárt otthon, édes

Okmányirodai kalandok

2020. február 28. - édes pubikám

Ebben az évben lejár az útlevelem és a személyi igazolványom is. Gondoltam akkor megcsináltatom időben, ne kelljen kapkodni. Mindkét ügyre foglaltam előre időpontot a kormányablakba. Csak két külön napra sikerült, és nem is ugyanoda, de nem baj, mindkettő közel van.

Az első időponton megjelentem február 14-én pénteken a VIII. kerületi Kormányablakban, egy percet sem kellett várnom, pedig nagyon sokan ültek ott. Az útlevelem cseréje volt az aznapi ügy, ám amikor az ügyintéző elkérte a személyim megjegyezte, hogy ez is le fog járni, megcsináljuk-e esetleg most. Mondta, hogy húzzak egy másik sorszámot is és üljek is vissza azonnal, megoldjuk mindkettőt. A fénykép is gyorsan elkészült. Kártyával kifizettem, megkaptam a papírokat és azt mondták 2-3 hét mire elkészül. Amint kész, sms-ben értesítenek majd, a hölgy azt mondta, nyugodtan megvárhatom mindkettőt és majd egyszerre jövök be a két okmányért.

Hazaérve lemondtam a másik foglalt időpontot, ha esetleg másnak pont az kellene :). Hétfőn délben már jött is az sms, hogy elkészült az útlevelem. Egy munkanap alatt! Gondoltam be is megyek érte, mert a személyinek biztos több idő kell. De nem volt időm hétközben, és milyen jól tettem! Péntekre elkészült az új személyi igazolványom is. Így egy héten belül meglett mindkét okmányom. 

Az ügyintéző hölgy előtt le a kalappal, hogy ilyen jóindulatú volt és felajánlotta csináljuk meg a másikat is. 

A nyomda előtt is le a kalappal, hogy ilyen gyorsan elkészült, pedig nem kértem gyorsított eljárást.

Általában csak a rosszat hallani, ezért gondoltam leírom a pozitív tapasztalatot is. Még több ilyen ember kellene, aki a jóindulatával és segítőkészségével szebbé varázsolja a mindennapokat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aztcsinalszamitakarsz.blog.hu/api/trackback/id/tr2715463500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása