Mindjárt otthon, édes

Mindjárt otthon, édes

Squash - szupersport?

2019. június 28. - édes pubikám

Túl vagyok az első squash órán. Még nem tudom, hogy a squash vagy a fallabda szó tetszik inkább, de maga a sport biztosan. Valódi mozgásértéke van, kellemesen elfáradsz és azt gondolom teljesen kezdőként is élvezhető az óra. Természetesen nem ismered a szabályokat, vagy ha igen, még nem biztos, hogy be is tudod tartani. De gyorsan tanulható, és nem kell hozzá előképzettség. A testedben lévő feszültséget szépen, csendben levezeti. Így nem kell a tányérokat sem földhöz vágni :)

Hirtelen ötlet volt, a keresőben található egyik termet felhívtam és pont volt pár órával később szabad terem. Isten is azt akarta, hogy menjünk. 

Mindenkit csak bátorítok, mivel egy egész testet átmozgató, mégsem túl megterhelő sportól van szó. Hazudnék, ha azt írnám, hogy a bemelegítés elhagyható, mivel az első mozdulatot azonnal éreztem a nyakamban, pedig még csak a labda után néztem. Természetesen az intenzitás Tőled és a partneredtől függ. Ha türelem van, akkor sikerélmény is. Valóban csak a mozgás miatt mentem, hiszen nem tudtam, hogy mire vállalkozok. De az az egy óra meggyőzött, hogy lesz ennek még folytatása. Elsőre tökéletes volt az ütő, a labda és a terem is, de gondolom később már tudni fogom, hogy mi a jó nekem. Ha hetente egyszer betudjuk iktatni a többi sport mellé, már elégedett leszek. Alakformáló szerepéről nem tudok mit mondani, de kétségtelen, hogy megizzaszt. Igaz, hogy közben úgy éreztem, hogy letörik a kezem csuklóból, de azt hiszem, ez az érzés az edzettségi szintem fejlődésével el fog múlni. Próbáltam jobbkezesként ballal is gyakorolni, de veszett fejsze nyele. Bár én mindig azt mondom, hogy mindennek van haszna, abban a pár percben legalább nem terheltem a jobb csuklómat :)

Gyorsan belevetettem magam a témába, a "squash hatása" lett az első, amit utána beütöttem a keresőbe. Most termet keresek, mert bár szuper volt a tegnapi is, de nem árt, ha kipróbálunk mást is. Megfordult a fejemben, hogy milyen ütőt szeretnék, de azt gondolom ez még korai gondolat. De nagyon várom a következő alkalmat.

Érdemes mindenféle sportot kipróbálni, hiszen előre nem tudod, hogy melyik tetszik, vagy éppen melyik megy fantasztikusan. Nem gondoltam volna, hogy egy labdát is visszatudok majd ütni, vagy nem fogok elcsúszni, de mindenféle kellemetlen élmény nélkül hagytam el a termet. Sőt, kifejezetten boldog voltam, hogy ismét valami újat, valami számomra szokatlant, valamit, amiben nem vagyok otthon, kipróbáltam és élveztem is. Most írhatnám, hogy komfortzóna blablabla, de a foglalkozás célja az örömszerzés volt. Ezt el is értük :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aztcsinalszamitakarsz.blog.hu/api/trackback/id/tr414916294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása